عنوان درس |
دانشگاه |
سال تحصیلی |
ریاضیات پایه و مقدماتی |
دانشگاه شهید بهشتی |
1385 تا 1387 |
طراحی و مطالعه مسایل یادگیری و آموزش ریاضی |
دانشگاه شهید بهشتی |
نیمسال دوم سال تحصیلی 86-1385 |
معادلات دیفرانسیل |
دانشگاه شهید بهشتی |
1387 |
ریاضی عمومی (1) |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول و دوم سال تحصیلی90-1389؛ نیمسال اول سالتحصیلی 91-1390؛ |
ریاضی و آمار |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول سال تحصیلی 90-1389 و 91-1390 و 92-1391 |
ریاضی عمومی (2) |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393؛ |
آموزش ریاضی (1) |
دانشگاه خوارزمی و دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول سال تحصیلی 89-1388نیمسال اول و دوم سال تحصیلی 90-1389 و نیمسال اول سال تحصیلی 91-1390 و 92-1391 |
آموزش ریاضی (2) |
دانشگاه خوارزمی و دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 89-1388نیمسال دوم سال تحصیلی 90-1389 |
مدلسازی |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول و دوم سال تحصیلی90-1389؛ نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390؛ نیمسال اول سال تحصیلی 92-1391؛ نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392؛ نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393؛ |
روش تحقیق |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 90-1389؛ نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390؛ نیمسال دوم سال تحصیلی 92-1391؛ نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392؛ |
اصول آموزش ریاضی |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول سال تحصیلی 91-1390؛ نیم سال اول و دوم سال تحصیلی 92-1391؛ نیمسال دوم سال تحصیلی 93-1392؛ |
سمینار آموزش ریاضی |
دانشگاه آزاد کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 90-1389؛ نیم سال اول و دوم سال تحصیلی 91-1390؛ نیم سال اول و دوم سال تحصیلی 92-1391؛ |
مباحثی در روش تحقیق |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 91-1390؛ نیم سال اول سال تحصیلی 92-1391؛ نیمسال اول سال تحصیلی 93-1392؛ |
روانشناسی آموزش ریاضی |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال اول سال تحصیلی 94-1393؛ |
آزمون های روانی و تربیتی |
دانشگاه شهید باهنر کرمان |
نیمسال دوم سال تحصیلی 94-1393؛ |